Saturday, November 29, 2008

tag tag

di tag oleh maira && sys yana. yupyup dyan da balas tag tag anda kalian. hee ;]] mekaseh yup tag sama dyan ini. sayang kamu berdua. dua dalam satu oke tag ne, no idea nak buat dua tag, sorry!

Rules-
* Link to your tagger and post these rules on your blog.
* Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
* Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
* Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog



7 facts about me ;


1) suke snapp da picca *im da photographer
sikap suke snap picca ne datang dari my dad sebab dye bnyak sngt sngt koleksi picca yang menarik yang pernah di snap tika dlu , ala tyme muda muda dye la . hee saya suke melihat gambar yang diambilnye, saya cube pelajari tapi kesan tuh tak datang sngt pada saya malah turun ke adek saya yang sememangnyer memang tiada minat dengan bidang photoraphy ini. tapi saya takesah saya akan tetap belajar dan cube && terus mencuba snap picca yang lebih menarik lagi .

2) sangat sangat suke makan chew gum && coklat
sejak dari sekolah rendah lagi saya suke mengunyah chew gum sehingga la kini . takesah apa jua jenis chew gum bile habis segerala saya membeli di kedai. saya memang gemar kan nye dan sehingga membuat kan saya ketagih tidak henti henti , sehingga pernah di marahi ayah saya kerna kerap kali mengunyah makanan ringan itu . saya cume berkata ianya hanya kunyahan untuk langsingkan pipi saya yang tembam ini . oh coklat memang saya gemarkan nak lagi ferrero rocher && cadbury . ketagihan coklat sejak saya di bangku sekolah menengah kira kira form 2 rasenyer . coklat itu melt bestt sngt sngt , hati yang panas boleh membuat saya jd cair . oh bisakah anda? ;]]

3) suke bicara dengan bulan && diary
setiap masalah yang hadir dan setiap kesulitan yang datang dalam hidup saya, melaenkan saya luah pada yang esa, saya ada teman iaitu bulan && diary saya . kalau saya penat saya cume lontarkan segala masalah pada bulan . kalau rajin saya akan coretkan diary tapi sejak akhir akhir ini hanya bulan saya dapat luahkan segalanya oh tidak bermakne saya lupa diary saya . cume mahu bersama dengan bulan sahaja itupun jika malam tidak hujan . lepasan dan keluhan saya dapat sayang lontarkan jauh jauh dan saya puas menceritakan apa jua celotehan saya kini.

4) oh amat cepat mengalirkan airmata
"sayang ne terlalu sensitif" ya itu la kata kata dari seorang ayah untuk anak gadisnya. saya sensitif dan cepat mengalirkan airmata, saya tidak boleh di tengking tapi saya suke menengking . hee agak pelik kan? sememang nya saya punyai hati yang lembut tapi saya tak bisa di marahi walaupun saya berbuat silap , jangan marahi saya terlalu mendalam , sebab saya akan menangis . ya itula saya gadis yang mudah menangis tika senyum dan sedih .

5) suka makan buah dengan banyak sekali *honey dew
buah buahan baik bukan untuk kita? ya saya suke buah honeydew yang wrne kuning itu . nak lagi yang rangup && enak . hidang la saya berapa banyak mungkin buah itu saya bisa habiskannya. ya sungguh ! sebab buah itu buat saya khayal dan membuat saya tenang sahaja dengan isi nya yang manis sekali . buah laen saya sukekan juga tetapi honeydew tetap yang pertama di hati saya kini .

6) sangat sangat mahu pergi ke PARIS
ya itu la impian saya . saya mahu terbang ke sana bersama awan awan yang indah serta memutih . tapi bila? saya bisa khayal itu semua tapi saya pasti suatu hari saya akan bisa ke sana dan saya pasti ada seseorang yang bisa bawa saya terbang ke sana . ya mungkin! oh hanya mampu berdoa sahaja . saya mahu lihat kota paris! pasti pergi kesana suatu hari nanti ! Ya .

7) sangat chenta akan kristal
kristal itu kepunyaan saya . dan itu la kegemaran saya, mereka suke mengumpul komik,jam && laen laen . tapi tidak pada saya , saya gemar mengumpul kristal walaupun tidak banyak . sebab saya tidak mampu lagi nak memiliki kristal yang mahal itu . suatu hari pasti akan memilikinya jua, dulu saya ada bola kristal saya jagai dengan cermat tapi satu hari dengan tidak sengaja saya dah pecahkan dye. saya menangis mane mampu lagi saya nak beli yang baru, tika itu saya couple dengan hafiz * bebox* , saya bilang yang kristal saya pecah dan dye berkata akan belikan yang baru tapi sehingga putus tiada pun bola kristal yang di janjikan. oh tak nak bicara soal dye maaf ya . tapi di sini saya mahu memiliki bola kristal itu kembali satu hari pasti saya akan ke kedai untuk membeli nya . Ya pasti !


7 people i would like to tag are ;

1) memey
2) tyra
3) sys yana
4) maira
5) norciwek
6) nadia
7) zaim


oh di tag kembali , sile la membalas nye oke.
hee amat amat malas nak decribe sume tentang saya, sebab im not in da mood ! but its some random, weird && bout me . hee ;]] ~thanks oke. di laen hari kalau kne tag kembali sure saya akan membalas dengan hati yang puas oke oke? sekian .