Tuesday, July 22, 2008

Persona

Petang yang indah, aku da janji dengan azza,ryn,kak yong n izza nak pegi jogging. Wah, da lame gyle aku tak jog lah. Gile gewmok da aku skunk ne. Haha~ bebox pown berkata mcm tuh. Ala takesah pown gewmok ke ape dye tetap mahu kan aku. Kitorang pegi jog naek moto ramai-ramai bestt gyle! Aku naek ngan azza skuter dye punye moto la aku agak malas nak bawak kete pegi Tasik Cempaka nak jog ala confrm mesty takde park nyer la. Nak g da petang gegila la aku memang malas!! 3 bijik moto kitorang pegi ajew yang laen xmau ikut nak membuta ajew pas abest kelas. Aku tak kire mau gak pegi jog nak diet diet.! Haha~ =))


Jogging ; =))

Penat gegila jog, kene ngorat i dun care lah aku nak jog ngok! aku,azza ngan ryn ajew jog izza ngn kak yong bersantai ajew. Lantak la aku nak jog ne, huu satu taman tasik cempaka aku pusing letey gegila arr. Janji hatiku puas tyme ngah jog da sampai penghujung taman aku pown letey la sume letey la. Haha dahagakan air keluar xbawak dompet gile arr, nak g seberang kat izza kne la jalan kaki malas da jog letey.. Kaki ryn melecet sbb tak pakai stokin, kecian merah gegila kaki byle sampai umah. Dye takde kasut pinjam ajew kasut azza, gegila la kecian tabley jalan dye aku suh bukak kasut tak nak . Nak tak nak follow ajew dye jalan slow-slow, Haha gyle penat aku di sbb kan kwn aku follow ajew laa. Hee

Hari pown da petang nak da nak rusk laa, balek balek naek moto g. Haha jalan jam weyh nak balek umah sewa aku. sek baek tak payah kete dala aku kepenatan jog ne. Yess malam ne nak sambut bufdayy slashh. Yepii~

No comments: