Friday, August 8, 2008

Sekilas aku berkata tentang ...

Hari ini tidak aku duga, perkara ini akan berlaku lagi .

sekilas aku melihat apa yang tertulis, hatiku begitu pilu sekali

aku tidak menyangka yang ini akan terus terjadi lagi & lagi & lagi ..

di mana silapku ? apa harus lakukan lagi ? knp aku harus menangis?

kenapa kenapa dan kenapa ? Argh !! Ya Allah bagi la aku kekuatan

untuk menerus hidupku ini . Aku terima setiap apa yang ; dye perlaku kan

terhadap aku kini . Ya Allah ketemukan seorang yang boleh mengubah kan

dirinya supaya berlaku jujur dan terus setia pada sebuah chenta sejati .

mungkin aku bukan layak buatnya, tapi aku redha atas semua dugaanMu .

aku hanya gadis yang lemah, sering dihanyut oleh ombak rindunya tapi

tidak ku menyangka ini kah balasan yang ku terima setiap kesetiaan yang ku

taburi dengan embun pagi yang bersinar-sinar indah.

Kini aku hanya mampu tersenyum di dalam tangisan yang tidak bisa

aku hindari dari setiap detik rasa sayang dan chenta aku padanya .

Apa-apa pown MEKASEH , atas segala pertolongan, sokongan dan nasihat

mu untuk diri aku yang sering lemah dengan setiap situasi yang tidak aku

duga dalam hidupku ini . Teruskan senyuman mu sayang ku .

No comments: