Saturday, August 16, 2008

Mekaseh Teman !

Hari terus berlalu..
dye masih aku ingati dan ku cintai..
Tangisan ku trus mengalir dengan deras..
Ya Allah kenapa sukar kau lempar kan perasaan ini ?

tyme ; 9.15 pm
venue ; meja stdy aku !

"dyan nak pinjam kete bley tak?"
"nak pegi mana? hmm ambik la "

"dyan jum kuar nak x ? release tension sket ! jum la ~ "
"alah tada duet la slash g pown nak stdy ne "

"slash belanje nak x ? "
"tak nak la slashh ! "

HAHA gegile kne pujuk rayu ngan slash ! dye nak belanje tapi aku ttp xnak !
last2 sume pujuk aku ajak kuar ! lupekan kan sume maslah ! nak xnak
aku pegi ajew la ! terbantut nak stdy ~ dala nak test ! ;DD

"izza drive la aku mls mlm xnmpk aku rabun " kata aku !
"oke " ;))

OTW nak pegi putrajaya aku ckp ngn slashh n azza

"hee nak bkk tngkap la nak jerit kuat2 bley tak ?"

dorang ckp la ; "jerit ajew la dyan ! jum2 slashh pown nak jerit gak ne ! "

mlm tuh aku jerit puas2 ! aku lepaskan segala ape yang aku simpan !
tataw la dorang dengar ke x ! hee~ tup tup smpai da putrajaya.
slashh ajak tgk wyng! haha tgk WALLE ~ gegile bestt aku gelak ajew
saat tuh aku da tak ngs da n aku lupe segala ape yang terjadi ~

aku,slash,izza,azza n yong lepak kat taman putrajaya smbil makn kuaci !
aku xmkn pown! mlas nak kunyah la ! sume dok borak aku happy sbb
ngumpat seseorang! ;pp

abes ajew dr wayang ! pkul 1.00pm ~ yong lapar ajak mkn !
aku dala de kelas pgi sok ! ahh ikut ajew la dorang !
mkn la kat kedai mamak kat putrajaya ! izza belanje aku mkn!
berebut sume nak belanje aku mkn ! heehe ~

then abes lpak balek umah ! smpai dalam pkul 3.15 pg ! aku
ngntuk gegile ~ last2 pg ryn kejut tnye nak g kelas macro x?
aku ckp xnak mls nak tdur ! hehe! tuh akibatnyer !

aku da la tabley tdur lewat pg mestyy letey n ngntuk ! hee~
bgun tup tip pkul 10.00am ! tuh pown nurul kjut suh anta dye
p kelas bel ! aku ponteng kelas bel ! HAHA ~

So, aku nak ckp mlm semalam mmg bestt !
MEKASEH SUME BWAK AKU JALAN N BELANJE AKU !
3 kali aku kuar pale dr tngkap n JERIT kuat2 !
Aku sgt puas !! thanks sayang ! ;DD

No comments: