Tuesday, September 8, 2009

lelaki oh lelaki

hebat ! lelaki sekeliling aku memang hebat perkatakan tentang aku , terima kasih 'A' dan terima kasih 'Y' ;) . seandainya aku dikau benci dan dikau hinakan silakan selagi aku masih hidup . berdendam la pada aku dan kalau boleh anayai la aku , sebab korang tak puas lagi kan ? omg omg aku terima segala cemuhan dari kamu semua dan aku akan berdiam sebab satu hari kelak dikau akan pahami dan akan menyesal atas segalanya . gelak la gulingguling pown tape aku takesah dan aku pahami ;D . jgn terus berhenti memperkatakan aku pada merekamereka bernama LELAKI ! ingat laungkan segala apa jua tentang aku yang dikau da selami .

helo , aku tak marah dan aku tak geram cuma aku tersenyum manis di bibir sungguh tak tipu ;)

apa jua aku lakukan , ade sebab yang tersendiri yang korang berdua suke sgt ketepikan pandangan aku , haha sebab korang memang betul dan cukup matang sgtsgt apa jua aku katakan semuanya salah ! oh mekaseh sekali lagi aku tak buntukan apapa dari kamu berdua . aku seronok sgtsgt sebab korang akan benci jugak aku satu hari kelak . seronok seronok ;DD

sorry la kawan kalau aku show kan apa yang korang kata tentang aku kat blog ne ;P cume nak LELAKI yang laen tahu betapa zalimnye aku .

bacebace * : aku malas nak gtaw ayat ape ne phm2 la eh .

congratulation..
hope korang hepy la kan..
sbb aku dah perit dgn dyan..
haha..
anyway thnx sbb add aku..
if u with her, she will deny every of her mistake..
aku sayang dye..
didik dye jd org yg berugama..


mmg pn dia mmg x penah mengaku salah dia...tp tau la ape aku nak buat..tp skang ok sket..dah blh dgr ckp aku...tp byk benda aku nak tau dr ko psl dia...mane tau kalau2 ade rahsia yg dia x bg tau aku...bleh la syer2 ngan aku..tp sory la sbb aku bkn rampas dia....sory sgt2 kalau aku tau dia tu ko punye dulu xde la aku leh sangkut kat dia..


wahh hebatkan mereka ? hebat && hebat ;) seronok la org citer psl aku . seronok la orang tduh aku macammacam rase macam nak tepuk tangan && gelak gulingguling pown ade hee ;D akalau aku da berkata yang aku sudah BERUBAH tp mane ade manusia nak percaya selagi tak nampak bukti kan ? so aku malas la nak tunjuk dorang bley pikir sebab dorang da cukup matang cuma aku yang mcam nak mainkan hati orang , ohh tape aku diamkan ajew ;)

satu perkara , dalam hidup aku tada la istimewa sgt tapi manusia sekeliling suke sgt nak tahu rahsia ttg aku dan aku rase dah ceritakan segalanya , jd manusia ne tapenah puas dye akan bertanya pada pihak laen , bile da tahu perkara yang dye tataw mulelah timbul fitnah dan mulut orang tak semestinye betol . jadi aku pown macam hampir nak terkena ajew ohh seronok !

kwnkwn yang setia dengan aku , aku tak perlu buat apaapa kan ? sebab aku tahu tuhan selalu ada di samping orang yang benar dan setia bagi petunjuk . jadi jgn makan hati ye sekian ;)


**hey kwnkwn nnty aku bls cmmt && lawat entry korang taw ;) imy && aku akan update picca terkini dan photophoto yang unik .

no need to cmmt !



sincerely : Dyan

3 comments:

criestz said...

ala..
ayt y biase boy gune utk back up boy..
"alaa xsume laki mcm nie kan"
so jgn la amek ati kamo nie...
bukan maksud die kamo nie brg meinan..
cume boy mmg suke mcm tu..

alah cepat terase pon xelok tau..

Rara said...

jgn lyn la owg cmtu k dear.. :D

angkasa said...

aaa nk comment jgak!
hehe akak sbaq ja la
akak fmes mmg cmtula