Tuesday, January 10, 2012

cincin yang kemek


kenapa tajuk cmtu? haha ade kisah weyh di sebalik kesah! cite tk la sedih mne tp agak tragis sket memori kuttt aishh *mood suamsuam kuku
sad icon
HAHA icon pn kne besar2 lah bru syokk. tp hakikatnye mmg aku sedih *taip tapakai spec mmg berpinar mata aku tgk screen lappy ni ngeh3. okayy berbalik pd kisah yang teramat tragis (poyo) tuh berlaku pd 08.01.2012 dekat wangsa walk around 6.00 kutt heeeee sesedap aku pgg tgn fieq bley plak aku genggam tgn dye kuat2 smpai kemek cincin KITA (haha cincin couple la katakan weyh ade siap ukiran nama lg fieq love dyan//dyan love fieq) sje nk bgtahu c(;

sumpah weyh aku mmg tk sengaja,tk duga, tk ramal, tk terkata-kata, tk tahu nk watpe dan tak tak tak, ngeh3 mmg aku tak sengajaaaaa, okay relax, tp muke fieq mmg berubah gegile alamakkk aku dh buat salahh, nak tk nak sje control muke n gurau2 ngn dye tp dye wat tataw je, hancur kejap ht. okay dh rawat balik cntum balik ht, haha try pujuk && say sorry. dye tk ckp pn maafkan aku, tp dok syokk btolkan cincin tu.

then aku ayat la "nnt kite beli cincin baru eh, nah tukar cincin nak?" thu dye jwb ape? "xyahlah tukar ni cincin first KITA tkkan nk beli baru" ermm jup terdiam. tp dlm ht aku mmg aku akan beli cincin baru (: yeahhh tp sedih dye leka btolkan cincin smpai tk hirau kata maaf dr aku. just dye ckp "tak de pape laa" jup nk wat icon ni

weepy icon
uwaaaaaaaaaaaaa aku ttp sedih weyh, ngs dh ni heeee sob sob sob . . . dye btol2 sygkan cncin tuu.pape pn aku kne belikan cincin yang baru cincin yg lme aku akan pakai n smpan (: so kisah nye cmtu la sedih kan? ngs tk korang hehe jkjk xyah la nk emo sgt takat cincin kan tp aku ttp sedih tp tk pd korang yang ckp "eleh tuh pn nk cite kat entry," opss biar lah suke ht aku la HAHA de aku kisah? ngeh3 nah ambik kau icon ni

tongue icon
pape pn aku nk gak beli cincin baruuuuuuuuuu uyeahhh, LAZO DIOMAND hehe (: like like !! agak2 mcm ni je nak beli heeee :DD

gambo gambo //


 
lebih kurang cmni la lazo punye simple ajew
tp mmg cincin utk kapel (:
lovelove*

weyh , tak lama lg cmni la plak gmbar aku, tade dh aku nk rosakkan cincin KITA yang akan jd kemek. haha kelaka plak cincin yang kemek. tp fieq beli mahal okay cincin tu, even tataw bley terKEMEK. ade tenaga ape ntah kat tngan aku ni smpai terkemek cincin tuh aishh APTB lahh :DD

second picca //

yeahh, love damn much this picca (:
tasabar plak nk kawen hehe
tp cincin dye kurang menarik hehe
tp cool ajew

btw, tht all ajew lah cite ttg cincin yang kemek heeeeeeeee till we meet again, len mse aku nk post entry yang gempak punyee HAHA (: pape pn aku nk mtk maaf kat fieq sbb dh kemek kan cincin KITA "sorry yah,ibu dh kemek kan cncin tuh, ibu tahu ayah tgh snyum bce blog ni hehe (: dh maafkan pn psl cincin tu kan? elehh ibu tahuu ayah tk marah sje wat muke cmtu an? haha konon comel la? tk okayy HAHA jkjk btw ilove you la bobok !! heee okay daaaaaaaaaa ((:

5 comments:

Unknown said...

u takpe lg kemek.
i beli cincin emas putih sbg hadiah beshday. die g buat hilang... @#$%!!!
sampai skang tau geram lg...

and now ejam beli cincin silver je tuk die... padan la muka...

FieQ said...

tu la...ibu kuat sgt...wonder women an??hehehe...tade pe la..dah ok da pun cincin tue... :) heee...small matter jer bu :) ... :) I love you to0 Nemok!!! ;] senyum lebar lagi taw..hehehe...miss you bu!!! :)

Dyan Myiaa said...

EJAM :

haha kemek pn cincin ksygn tu, first love HAHA poyo je.

wahhh sayang nye cne bley ilang? aishh sayang2,tp dyan mmg suke emas putih favfav.

oit jahat nye bg silver je. beli la cincin emas putih lg ckp ngn wife jg elok2 heee :)

FieQ SquilLaCie :

hahah kuat kan? ngeh3 *bangga kejap. nak jugak gnty yg baru lalalalala (: myt heee

Unknown said...

die bukan jenis suka pakai barang kemas.. die cepat rimas.. :)
so membazir beli mahal2.. ehehe...

tu lah.. cincin murah mana pun, even tikam 20sen, tpi ade sentimental value... lg mahal dari cincin emas kan?

Dyan Myiaa said...

haaa sme lah ngn dyan cpt rimas, dyan xley pakai emas hehe bttr emas putih la hehe :D tp tade value la heee

ouhh yg men tikam2 tu lg lawaa haha,ouhhh tataw la plak bab2 mahal ke tk hehe