Monday, April 23, 2012

Motif?

#PING

okay aku rindukan BB,
honestly!! rase macam nak PING PANG PONG org jee Haishh.
skrg gune samsung galaxy yang membuat aku ketagih pd GAMES,
mmg best.

motif, update blog yang mmg kian dh suram plus dh tade
spe mau bace entry aku lg.
HAHA act aku nk melepaskan kebuak buakan naluri yang harus di lepaskan.iaituuuuuuuuuu jeng3 ;

first,
aku nak blaja BAHASA INGGERIS dengan lebih power !!

second,
aku nak blaja MAKE UP dgn lebih profesional lagi *blink3

third,
aku nk blaja simpan duet dn tahan nafsu SHOPPING bagai.erkk!!
*sbb gua nk kawen dh

forth,
rase mcam nak pg SPA hari hari ;
nak buat bende ni (pedicure && manicure,massage,blow & wash my hair,mandi lulur & etc *yang dh mcam cibai* HAHA,)

okay lastly,
aku nak KURUS, i repeat KURUS dn KURUS dan aku nak cecah berat 45 yg kini mnjdi 54.so i'll
change tht num lol. can? ishh diet3 i was taken many product to getting slim like my systa!! tapi honestly xnk kurus keding cm dye. haishh blurb!

but now, nak pg blaja senam aerobik then i wanna start balik my jogging, HAHA btl la kata daddy aku buat satu bende tkkan tetap sure cpt bosan, memule dlu je jogging pastu? hampeh!! kahkah

then, hope i achieve what i want, uyeahhh! you can dyan, you can! damn!!
hey btw, just nk bgtahu, after aku dh nikah lpas semnint je akad nikah hello aku kenala off segala bagai yg aku ade lpstu like this blogspot yg sgt sgt comel, then my twitter,my deviantart
cume satu je di benarkan ade iaitu FACEBOOK (:

ish nk jdi isteri solehah kan?so kne dgr ckp si bakal suami kan? tp mmg aku akan del semuanya.ye SEMUA nye, opss no 2 3 ajew. HAHA kang ckp termsuk FB plak. kahkah.

BTW, motif dye korang tahu dh an?
so suggest la cmne nk capai achievement tu. HAHA
ini tweet aku @DyanMyiaa *peace

okay till we meet again, jgn rindu aku aw
kang sedih pulok tade aku post entry dh pasni
heeee *ayat poyoo toksah layan sgt derr
#with hugg & kiss c(: dyan myiaa --



No comments: