Wednesday, December 10, 2008

mesej

" salam, wan minta maaf banyak2 kalo ada wat silap kat dyan . pasti ada kan ? hope halalkan makan minum wan, insyaAllah kalo ade rezeki lg kte akan bertemu , salam "


*OMG , wan anta mesej kat saya && saya tak balas sebab tada krdit if ada krdt sekali pun saya mahu bilang pada wan mcm ne ; salam , tape la wan tada pe nak ckapkan lagi kite da tada pape && dyan takkan jumpe wan dan tak nak jumpe wan da ~ oh tidak kenapa saya ne terlalu ego ? saya bukan merajuk ke ape just maybe marah ngn dye kutt . ntah ntah tataw la saya bingungla keliru dengan situasi yang macam ne yang tataw jawapan ape harus di beri .


saya ingat lagi hafiz , hief && aliph bilang bende yang sama ttg saya, mereka kata ;

- saya ne degil
- saya ego
- saya cepat nak marah
- saya selalu cakap merepek


tapi pada ex saya faliq tak cakap pape dye cuma diam ajew , dan buat saya teringat wan pernah cakap saya cepat nak marah && degil . saya tak teruk tapi saya tataw kenapa sikap saya sebegitu rupa , ;( maafkan saya yup lelaki yang pernah menegur sikap saya .


saya tahu bekas kekaseh saya kesemua nya baek hati dan tiada sikap dendam pada saya && tada lelaki yang dendam dengan saya even teman saya . saya bersyukur sangat pada yang Maha Esa , kerna mengirimkan saya lelaki yang baek baek walaupun ada silap mereka buat tapi saya tak dendam && saya maafkan kini . ;)


mesej dari wan , akan saya fikir kan dengan teliti adakah saya harus ego atau lupai ape dye cube tipukan tentang yang di rahsia kan ? wan kawan yang terbaek di dalam hati tapi itu dulu sekarang masing masing lupe tentang kisah hidup && cerita tika di bangku sekolah . kami di bawa oleh harus kehidupan && lupai tentang persahabatan , saya akan fikirkan dengan teliti apa harus saya berikan jawapan yang tepat . lelaki tabley di cabar saya harus hormati && beri kelembutan percakapan yang sempurna



sekian ;DD

2 comments:

Nadya said...

akk.

napew citer kite shame.

3 hari lepas dya ngan memb dya wan juga turut bermasalah.

kami memb lama.

tapi berpisah angkara gf.

Dyan Myiaa said...

oh really sayang ?
hee ;DD
sep sep.
mybe ada yg tak kne
nme wan ini .