Thursday, February 19, 2009

gades itu sombong

Oh kenapa tittle aku cmtuh yup ? korang mesti nak tahu kan , insiden ini berlaku dah lama & baru baru ne jugak la berlaku sebab gades ne pown bukan la special mne bg aku . tp aku agak terkesima kejap dengan cara dye perlaku kan aku ? hey aku tak mintak pown di hormati lah . tapi tahu kan status umur aku dengan kau ? aku skrang 21 thun dan gades itu 17 thun then cakap mcm dye lagi tue dr aku . wtf ha ?

hi bitch , how could you do that to me ? aku tak mntk lebih pape dr kau la just being my fwens tht all lol :P . kau cakap dengan aku seolah olah kau sgtsgt la bgus , hey cermin muke dulu la aku tak kebulur kwn dengan kau gades sombong . gades ini girlfwens kwn aku , she thought aku suke la dgn kwn aku ne , hello aku baek ke manje ke dngn dye itu hanya hubungan KAWAN ajew la . kau kolot sgt kenapa ? ke kau tak matured lagi ? idk wat you thinking about me !

mybe dye igt aku nak sgt la kut dengan kwn aku tuh ? hello even dlu kwn aku tuh yg skrg ne jd bf kau suke pda aku && pernah la mintak couple dngn aku tk bermkne aku layak kau benci sebab aku tk rase aku buat slah la . oh bullshit ! kwn aku sndiri pown tk taw nak kata apa ttg awex kesayangan dye tuh ishh teruk !

apa korang rase klau korang di perlakukan mcm aku ne ? sedangkan korang cube untuk berbaek dengan semua org && korang tak pernah dendam dengan sesiapa , tp why she so sombong ngn aku yup till now ?


Oh gosh ! adakah aku seperti cerita di bwh ini ? ;


###################################

//At collage *lunchroom//

Afternoon , Maya heard laughter . at another table someone yelled , "way to go, Adam!" she whipped her head around to see her fwens adam standing behind her , a mischievous grin on his face . "gotcha" he said letting go of her shoulder . adam pulled out the chair next to maya and lowered himself over its bax . his best fwens , haikal slammed his bookbag onto the table and then sat down next to reena . adam & haikal so much alike , they could have been brothers .

both of them loved to scared maya they loved to startle her,to make her jump and shriek. they spent hours dreaming up new ways to frighten her , she vowed everytyme tht she would never fall for one of their stupid tricks again . but so far they had won everytyme . maya alwys threatened to pay them bax , but in all the tyme they'd been fwens she hadn't been able to think of anything good enough . oh gosh ! so cruel ryte hee cntinue , haikal reached for the few remaining chips in reena's bag . she playfully slapped his hand away . "get your own"

adam held a crindked hunk of aluminum foil under maya nose , "want a sandwich? i dun want it " maya sniffed it suspiciously . "wat kind is it ? i'm starving " steve said "it's to dry . my mum forgot the mayonise . you want it ?" maya said "yeah sure thanks ! " she took the sandwich form him and peeled bac the aluminum foil , then she took a big bite of the bite sandwich.

as she started to chew. she realized tht both adam & haikal were staring at her big grins on their faces . somthing tasted funny , kind of sticky and sour , maya stopped chewing ! oh why ek ? you all want to know ? hee cntinue ; haikal & adam were laughing , reena looked confused .

maya uttered a disgusted groan and spit the chewed up sandwich hunk into a napkin . then she pulled the bread apart , and saw a big brown worm resting on top of the turkey . "omg" , with a moan she covered her face with her hands . " i ate a worm . i'm going to be sick ! " maya groaned . she jumped to her feet and stared angrily at adam . "how could you?" she demanded . "it isn't funny.it's .... it's ....."~~ "it isn't a real worm" haikal said , adam was laughing too hard to talk .

"huhhh" maya gazed down at it and felt a wave of nausea rise up from her stomach . "it isn't real it's rubber . pick it up " haikal urged . maya hesitated ;( , "go ahead , it isn't real maya pick it up " haikal said grinning ;P . maya reached down with two fingers and reluctantly picked the brown worm from the sandwich . it felt warm & sticky , "gotcha again " haikal said with a laugh .

it was real ! a real worm ! with a horrified cry , maya tossed the worm at haikal who was laughing wildly . then she leapt away from the table , knocking the chair over . as the chair clattered noisily against the hard floor , maya covered her mouth and ran gagging from the lunchroom .

i can still taste it ! i can still taste the worm in my mouth ! she thought , i'll pay them bax for dis , maya thought bitterly as she ran . maya hurried through the halls without talking to anyone . she heard kids laughing && whispering , she knew they were laughing at her . end ;)


###################################


haha tht all my story to share with you ;) so rasenye la kan i'm like maya ke ?haha gewdix gune nme maya itu sendiri ;P yg aku selalu dpermaenkan ? takesah la dgn sesiapa pown && termsuk gades gembel itu ;DD hope dye bce la kan supaya she will be know who i am ? aku tak kebulur ada kwn macam dye lol , ramai lagi nak kawan dngn aku taw ;) termsuk korang yg support aku oke ? love love you all sekalian mekaseh sgtsgt , gades sombong jgn teruskan kelakuan cmtuh .

mungkin kwn kwn kau sokong kau pada depan tapi tidak tahu adakah di belakang jua dorang mnyokong atau mngutuk kau ? so siapakah gades sombong yg ada lagi ? idk ;)


;)


p/s ; haha gewdix jup sje gune nme adam haikal tuhh
fav fav ;) eh aku gune celcom && maxis da taw
hee tqtq ;DD

23 comments:

gades said...

just ignore her sayang. i know who but secret okeyy ? chill

.dyanza.maya. said...

gades ;
eh tahu ? shuhh diam ajew oke ? hehe

angkasa said...

yep btoi.just ignore laaa
biaq dia meroyan sorg2 dia
haha
papa hal updte yaa
nk ikt pkmbgn sis gak
:)

pimpimp said...

ader jugak gadis cmtuh?ishhhishh teruk bebenor alaa takper ramai lagi gadis yang baikk boleh buat kwn kamu.

jangan heran sgt lorr ngn gadis cmtu oke ;)

bulan hati said...

iloveyourstory darling , so great ur grammar ;) blehh buat book story nie.. btw about her girl just forget keep it up ur life okayy?

.dyanza.maya. said...

angkasa ;
haha btol btol ;)
oh oke sayang !

pimpimp ;
tuh la ramai lagi kan ?
ngeengee ;DD

bulan hati ;
oh thanks *blushing !
haha tada kutt beli book
story i nnty ;P
hee oke oke ;DD

Strobery.itu.aku said...

lolx.bongeknye perempuan itu. oh2 same kes macam daku dulu. ahh. bosan la budak2 bawah umor tapi tak reti nak hormat. tak kuasa nak merebut jantan! haha

Atira. said...

budak2 kadang2 memang bodoh sikit.
tak reti nak hormat.

.dyanza.maya. said...

Strobery.itu.aku ;
haha yke sayang ?
terukk kan bdak2 skunk ne
oh gosh ! ;DD

Atira. ;
yup i agree with u darl
;)

AFIQ'S said...

haahahaa.not matured enuf lahh.
but i pun penah rase.
but later on ilang dah :D
keep it up girl!

.dyanza.maya. said...

AFIQ'S ;
oh mybe
i think so ;)
but should be thinking
bout the future ryte .

dhiaaalaraaalifeee said...

a'r , mmg ade gadis mcm tue an.
ingat org kebulur na ngan bf die !
buduh nk mampos.
tp cop2. i'm 17 too.( terase la siket)
tp saya pernah merasa ini.
lg muda she baru 14 !
haha ! da tau kecik xyah la tunjuk kebodohan uh :P kan ? kan.
wah ! hehee.
nice writingg sis :)

.dyanza.maya. said...

ha taw tape sayang
budus nak mampus !
eh bukan kamu oke
sys tak ckp yg umo 17 sume
cmtuh yup jgn trasa taw!

haha just keep ajew
kebudusan itu kan ?
oh thanks sayang ;)

lya said...

keh3..
dyanza maya ,
name same ?
bahaye nie
harap je org nye x same..
i punye kat mesir skrg

.dyanza.maya. said...

hehe sje letak my name kat dlm story
i buat tuh sayang ;DD
wahh mesir ? jauhh btol ;)

::cHeNta_tiEha:: said...

wah.. jatnye dat gurl.. just ignore her la... huuuuu..

haa..great2 story...
:D

.dyanza.maya. said...

::cHeNta_tiEha:: ;
yup btol tuh
oh mekaseh ! ;)

aainachentak said...

pedulikan gades sombong itu!
maseh ada lg ramai yg lebih baek dr dia kan yunk!;D
kdg2 mmg mcm tulah.buat baek pown org salah sangka.haishh..

.dyanza.maya. said...

aainachentak ;
yup btol lalink ;)
i agree with you !
baek tp di salah sngka!

inn said...

fuiyoo...
sis wat tak tahu jelah adik kecil yang umur sebaya saya itu..haha

.dyanza.maya. said...

inn ;
oh sys akan wat dunno ajew
hee thanks! ;)

dafFodiLs (",) said...

huhu juz ignored her ye darl =)
neway suke baca blog kaMoo...

.dyanza.maya. said...

dafFodiLs (",);
oh mekaseh darl !
yup i'll ignore her ;D